Förlåt Bloggen!

Jag har försummat dej så mycket denna sommar! Det var inte meningen, det bara blev så. Jag har flera ursäkter om du vill höra:
 
Vi har ingen dator hemma. Japps, så är det. Utan dator är det inte lika lätt att blogga. Jo, jag vet att jag kan blogga från mobilen. Men där kan jag inte redigera som jag vill. Dålig ursäkt? Kanske det. Då tar jag nästa ursäkt, då.
 
Jag har haft en lång och härlig semester. Under 6 veckor har familjen varit lediga tillsammans och hittat på saker mest hela tiden. Har nästan aldrig varit hemma. Jo, det är sant! (och hade vi varit hemma mer hade jag ju ändå inte kunnat blogga eftersom jag inte har någon dator...).
 
Vi har varit hos pappa i olika omgångar (jo, jag vet att han har en dator jag kunnat använda) och ute hos svärföräldrarna, där barnen gosat med hundarna och badat i poolen fler gånger än jag kan räkna.
 
 

Vi har lånat svärföräldrarnas lantställe nere i Väröbacka och hoppat studsmatta, och varit turister i Norra Halland. Varbergs fästning och Öströö fårfarm hann vi med att åka till - och båda två rekommenderar jag alla att besöka.
 

Vi har varit på olika stränder och även hunnit med att bada flera gånger i badsjön hemma.
 
 
Vi har besökt och hunnit med 3 biobesök, Liseberg och Universeum (med dinosaurieutställningen). Och för att glädja barnen har vi ätit på McDonalds och varit på olika lekland flera gånger.
 
 
Barnen har sovit i kusinernas husvagn, jag och Mr P har sett både Gyllene Tider och Robbie Williams på Ullevi.
 
 
 
Men vi har även hunnit vara hemma och cyklat, plockat plommon och lilla E har slutat med napp.
 

Och mycket mycket mer. Så du förstår, Bloggen, att jag har helt enkelt haft annat för mej än att blogga. Men nu minsann skall det bli ändring på det. Jo, jag vet att du har hört det förr, men jag skall skärpa mej. Jag lovar.