Klimatsmart och tävling!

I dessa tider när man skall tänka klimatsmart och ekologiskt, har Hildas hem en tävling där man kan vinna presentkort på Eco and Stuff. Och när jag då började tänka på vad jag gör inser jag ändå att jag gör en hel del för miljön. Jag sopsorterar, köper begagnade kläder till barnen, komposterar, köper både miljövänligt, ekologiskt och fairtrade-produkter så mycket jag kan. Visserligen tar jag bilen lite väl ofta (men skall ställa den när våren kommer, jag lovar) och duschar alldeles för varmt och för länge. Men annars tycker jag nog att vi är rätt klimatsmarta hemma hos oss. Fast bättre kan man ju alltid bli.
 
En kommentar publicerat i Allmänt
Taggar: ekologiskt, fairtrade, klimatsmart, miljövänligt, tävling
#1 - - Linda:

Jag gillar verkligen eco-grejer. Kul med tävlingar!

Om du har lust att vara med i en tävling till , kan man vinna en valfri produkt från c/o Gerd inne hos mig.

Kram Linda