Massor av inspiration

Just nu dammsuger jag nätet på fina inspirerande sidor. Det kan vara både pysselsidor och inredningssidor. Bara det är inspirerande är det bra. Och idag hamnade jag på Hemnet. Denna sida för både hopp och förtvivlan, i alla fall nästan. Visst är det underbart att kolla in alla hus som man inte har råd med eller titta in hur grannhuset ser ut inne, om det skulle råka vara ut till försäljning. Men vad jag inte visste var att Hemnet har en egen inspirationssida. Fullt med vackra foton från de objekt som ligger ute till försäljning.
 
Visst är vissa väldigt stylade och man undrar hur det kan bo en familj där. Men jag blir i alla fall väldigt inspirerad och börjar planera. Fokus just nu är barnens rum men även trädgård lockar. Och kök. Och badrum... Ja, typ allt.
 
En väldigt fin matta till lilla E:s rum kanske:
Bilder, Barnrum, Säng, rosa - Hemnet Inspiration
 
Nästa renovering av sovrummet kanske skall gå i denna stil:
Bilder, Sovrum - Hemnet Inspiration
 
Man kanske skulle våga ta ut svängarna mer i matsalen. Riktigt läckert. Och inte rosa, vilket Mr P nog skulle gilla. Fast å andra sidan kanske vi har tillräckligt med fåglar på tapeten i hallen.
Kök/matplats - Vasastan - Odenplan
 
En riktigt snygg spisfläkt. Något att fundera på till köksrenoveringen.
Kök/matplats - Kirseberg
 
Jag kanske inte skall ha svarta krukor utomhus i år, vita var riktigt fräscht!
Balkong/uteplats - Margretelund
 
Och vårt plank runt altanen kanske skulle vara snyggt i svart. Egentligen.
Balkong/uteplats - Stora Essingen
 
Och nästan exakt så här kommer vår gästtoa att se ut efter renoveringen. Och det hade jag faktiskt bestämt långt innan jag såg denna bild.
Bilder, Badrum, Randigt, Handfat, Vitt, Svart - Hemnet Inspiration
 
Så om ni drabbas av inspirationsbrist, kan man alltid gå in på Hemnets Inspirationssida. Och det bästa är ju att det hela tiden kommer in nya objekt.
#1 - - Linda:

Vilka varma härliga toner!

Kram Linda