Nya favoriter

Jag är en flitig bloggläsare utan någon speciell inriktning. Det finns några "kändisbloggar" jag gärna följer och sjävklart några scrap-och pysselbloggar att inspireras av. Eftersom jag också älskar att baka, följer jag självklart några sådana också. Och nu när våren närmar sig gäller det att hänga på några trädgårdsbloggar också.
 
Nu är det ju inte så att jag slaviskt följer alla bloggar jag läser, någon eller några om dagen blir det. Läser ikapp mej på en del och läser andra ibland. Ibland vill man ha inspiration om det ena eller området. Eller bara drömma sig bort.
 
På sistone har jag ramlat in på tre härliga bloggar, som jag blir glad och inspirerad av. Allt och/eller ingetHelt enkelt hos mej  och Hildas hem är mina nya favoriter. Och när man hittar nya bloggar, länkar de till andra bloggar och så rätt som det är har man inget annat för sig än att följa bloggar :-).
 
Visst blir det en del Instagram också, men att läsa en blogg är något speciellt. Och varje härlig blogg jag läser blir jag inspirerad av, jag vill också göra så fint och jag vill också ha en sån härlig blogg. Så emellanåt gör jag ett tappert litet försök att bli en flitig bloggare, det går väl så där. Men jag jobbar på det och en dag kanske jag också har en sån härlig blogg.
#1 - - Linda:

Men du, jag blir verkligen glad över dina fina ord! Sån trevlig överraskning att läsa när jag kikar in såhär på kvällskanten helt slut på energi (håller på och röjer nere i vår källare...) men nu blev energinivån direkt påfylld lite grann. Tusen tack!

Vad kul att du gillar min blogg, din blogg är också härlig. Alla har sin charm. Även om dom är olika så är det ju precis det som behövs i bloggvärlden, man kan inte finna all inspiration hos En utan man hittar lite av varje hos alla.

Visst är det härlig tid nu när våren närmar sig. Vet inte om du kikat under etiketten "Min hem - trädgård" men vi har gjort allt från att gräva upp en hel trädgård till att så smått börja bygga upp den igen. Läste att trägård intresserar dig, kankse kan det vara nåt att kika på. Jag har fler trädgårdsinlägg på gång i vår, har inte hunnit få ut allt än... Nu måste jag kika på dina trädgårdsbilder! Man har ju såna planer i huvudet. Min dröm just nu är att sätta en häck och bygga en pergola. Men tid och pengar. Ja ja. Allt har sin tid.

Tack igen!
Kram Linda