Buss

På min väg till jobbet kan jag välja mellan tåg eller buss. Om jag får välja, tar jag helst bussen, speciellt på morgonen. Det är så skönt att få sitta still och bara åka med. Jag sitter och tittar ut över samma hus och åkrar, tänker lite men oftast är det alldeles tomt i skallen. Ibland byter jag sida i bussen, bara för att få lite ny utsikt.

För min del kommer jag till jobbet samma tid, vilket jag än väljer. På morgonen i alla fall. När jag åker hem passar det bättre med tåget.

Och det var vad jag hann med att skriva. Nu var bussen framme. Ha en bra dag, alla vänner.
#1 - - Catharina:

Blää för buss! Jag avskyr verkligen att åka buss. Tycker de kränger omkring och så är alltid proppfulla och varma. Jag blir ofta typ lite illamående, huu! Nä, tacka vet ja tåg och spårvag. Pöss på dig! ( Och väldigt fint sovrum förresten. Bra jobbat!!!)