Årets julklänning

Den söta lilla Knäppgöken älskar kläder, när HM-katalogen kommer sitter hon med pennan i högsta hugg och markerar det hon vill ha. Hon är bara 5 år, tänk hur det blir i framtiden.... I alla fall hade hon spanat in en klänning som hon så gärna ville ha. Och det ville väl resten av Göteborgs, och Sveriges, 5-åringar också, för den var ju förstås slut överallt.
 
Så där satt jag nu, i början av veckan, och funderade på hur jag skulle lösa knäppgökens klänningsbekymmer till julafton. Efter att ha kollat lite på Instagram fick jag syn på en helt fantastisk klänning till henne. Och väl inne på web-sidan för butiken fanns det mer fint. Ju mer jag kollade desto mer fina saker hittade jag. Gå in själva och se på http://www.houseofdreams.se/ eller @miashouseofdreams som hon heter på Instagram. En butik jag rekommenderar varmt, snabb leverans och trevlig kontakt.
 
Och klänningen då? Jo, men kolla själva! En lycklig liten tjej har provdansat in den och den snurrade "helt perfekt".
 
 
 
En närbild på den vackra klänningen, med lånad bild från http://www.houseofdreams.se/
 
 
 
 
#1 - - Sura-faster:

Men ååååååhhh så fin! Längtar till julafton så jag får krama den söta lilla knäppgöken =)

#2 - - Cecilia RockBabe Kärvegård:

Åh, så fin klänning och en så lycklig tjej!

Härligt!

You Rock!!!