Superviktigt och nördigt!

På förra scrap-maran hände det otänkbara - min scrapväska gick sönder. Botten ramlade igenom..... Jag lyckades ändå trycka ihop den och få med mej hem. Allt detta hemska hade jag förstås förträngt inför lördagens mara. Tills jag bar upp väskan till hallen och botten föll ut. Bara att ta fram silvertejpen och tejpa. Undersidan, insidan, botten och ja, överallt. Den håller ihop si så där nu. Men nu måste jag bara ha en ny väska. Det är ju jätteviktigt, eller hur!
 
Det finns några att välja på: 
 
Antingen kan man ta samma som jag hade denna gång, från Slöjddetaljer. Fast det är inte riktigt scrapväska och eftersom den bara hållit i två år, kanske inte den mest stabila väskan. Och så är den rätt ful. Men billigast. 
 
 
Jag har alltid drömt om en riktig scrapväska. Men mängder av fack och fina färger. Och minsann, i en butik på Backaplan, CiLi in papers, finns det 3 olika varianter! 
 
Det finns denna från Everything Mary:
Rätt fin, många fack och rätt stor. 
 
 
 
Sen finns denna fina från We R Memorykeepers. Så himla fin i turkost.... Och den har hjul som kan snurra 360 grader. Bara en sån sak! 
 
 
 
Och så finns ju denna, också från We R Memorykeepers. Den allra senaste finaste modellen The New 360 Crafters Rolling Bag. Du hör ju på namnet hur fantastisk denna är! Och färgerna! Tänk dej när jag går till mina scrapmaror med en rosa väska! Det kan ju inte bli mer rätt.
 
Och om du inte tror mej, kolla in Youtube-klippen där man visar hela tjottafräset! Hur mycket som får plats, hur smidigt den kan vikas ihop och i det andra klippet ser ni det mest nödvändiga med hela grejen. Ser ni det?
 
 
 
Såg ni det? Mugghållaren?? Jag menar, vem behöver inte ha med sig en mugghållare när man skall scrappa. Det säger ju sig självt, eller hur! Det verkar ju jättesmidigt att ha vätska just där..... 
 
 
Men med eller utan mugghållare så är jag förbaskat sugen på en rosa, randig New 360 Crafters Rolling Bag.... Och efter en hel del tvång har även Mr P tvingats se på klippen, och oerhört entusiastiskt håller han med. Klart du skall ha en sån ("så slipper jag se mer filmer från tråkiga mässor och höra mer tjat"). Och jag måste ju ha den typ nu, innan nästa mara..... Måste bara åka till Backaplan. 
#1 - - Anonym:

Mugghållaren!!! Ååååååhh, jag kommer att vara så avis på dig på nästa mara! ;P /J