Dagens grattis!

Idag tänkte jag fira en alldeles speciell person här på bloggen, nämligen mej själv! Jag har namnsdag idag och inte en jäkel har grattat mej (om jag inte påmint dem förstås). Nu firar vi ju inte namnsdagar i min familj, men lite surt är det....
 
 
Fast när jag nu ändå håller på att grattar enastående personer, vill jag passa på att gratta en annan speciell person. En person som faktiskt fyller år idag. En person som står mej väldigt nära och som alltid finns där för mej när jag behöver. Trots att jag är urdålig på att höra av mej, finns hon alltid där. En trygg, glad, rolig, mysig, lite galen, varm och modig person.
 
Grattis på födelsedagen min älskade kusin Monica!!!!!
 
Min kusin Monica är som ni förstår, en fantastisk person. Hon reser till Indien alldeles ensam, och till Israel. Nu åker hon snart till Nya Zeeland. Hon utbildar sig till kock och blir en jäkligt duktig kock. Hon tävlar i Ostron-SM och krossar allt motstånd. Hon har jobbat på båtar och på slott men är numera äntligen tillbaka i Göteborg. Ok, hon jobbar i Trollhättan men det är ju på rätt sida landet i alla fall.
 
Tillsammans med sina syskon ger de mej en trygghet som är få förunnat, som mina extra syskon. De är personer som det räcker att jag tänker på, så blir jag glad. Jag vet att de bara finns ett samtal bort och det har hjälpt mej mycket under denna pissiga höst.
 
Så jag hoppas att du blivit riktigt firad idag, Monica, för det är du värd! Älskar dej!!