För sorgligt!

Den här stackars bloggen är ju för sorglig! Inga inlägg på evigheter! Pinsamt! 
 
Det är ju inte så att jag inte tänkt skriva några inlägg. Jag vet inte hur många jag har haft på gång, men sen har det inte blivit något. Det har varit om snoppar och snippor och om hur löjligt känsliga en del människor är. Eller när man trampar på någons känsliga tå, med ett rätt roligt inlägg och hur folk då kontrar med någon oerhört lågt. Eller om den där Egon som kom och förstörde så mycket. Men inget av det kom in här. Och just Egon-inlägget var så bra! I mitt huvud.... Nästan så jag hoppas på en storm till, så jag kan använda min idé. 
 
Jag får vara glad att det är fredag och att jag faktiskt sett solen. Och (nu kommer det igen) jag skall bli bättre! Det är ju ingen mening med en blogg som inte uppdateras! 
 
Snart kommer sommaren!