Identitetskris någon?

Om man undrar vem man är, kan ju Facebook hjälpa dej att hitta rätt. Alla möjliga sorters tester för att få veta vem man är. Säkert jättepålitliga (obs ironi)  men ibland undrar man....
 
Min musiksmak säger tydligen att jag är 35 år.... Det där är ju i och för sig lite smickrande, eftersom jag är äldre än så. Jag gillar ju ny musik men samtidigt lyssnar jag ju mest på topplistor och då blir det ju låtar som alla andra gillar. Så den här kanske inte är helt korrekt..
 
 
Sen är jag visst också väldigt trevlig person. Så ofantligt jordnära och vet tydligen alltid vad jag skall säga. Här blir jag lite förvirrad igen. Nog tycker jag att jag är hemskt trevlig men jag är oftast uppe i det blå och snurrar. Och vet inte alls vad jag skall säga, fast då hittar jag på rätt friskt. 
 
 
Tydligen är jag så söt att det är löjligt. Det är ju rätt kul om man tänker efter. Kan inte påstå att det stämmer så vidare bra. 
 
 
Jag har förstås ett smeknamn också. Här är jag visst avslappnad. Lugn är jag också. Det kan ni ju fråga Mr P om. Lugn är nog inte det man förknippar med mej. Fjantig, ja, det kanske jag är. I alla fall om man frågar Knasbollen. 
 
 
Men sen har jag förstås ett gangsternamn också. En glädjespridare är jag också. Det är ju trevligt att veta. Underhållare vet jag inte, brukar hålla låg profil när det är lite jobbigt. 
 
 
Sen kan ju också min favoritblomma tala om vem jag är. Här är jag hopplöst romantisk och förtrollar alla. Det där med romantik var en nyhet. Om man är romantisk när man upptäcker att man har årsdag några veckor för sent eller när man måste kolla i förlovningsringen när vi har förlovningsdag, jag då är jag jäkligt romantisk!
 
 
Så sammanfattningsvis är jag: 35 år, självsäker och trevlig, jordnära, söt och avslappnad. Lugn och snäll, underhållande och spontan, vacker och romantisk. 
 
Ibland vore det kul om Facebook hade rätt, för det är inte många rätt här.