Det går inte längre...

Nu spricker mitt nyårslöfte! Ett halvår utan att köpa några mönstrade papper. Jag har kämpat emot reor på nätet och stått emot allt nytt fint hos Scrapbook etc inne i stan. Ett enda papper har jag köpt och det använde jag upp med en gång. 

Men nu går det inte längre. Jag fick Sirapsboxen idag. Den fina boxen med scrapmaterial jag prenumererar på från Sirap i Paris. Och nu är det kört.... 

Vilka underbara papper från Pink Fresh Studio! Ni skulle bara se dem. Jag måste verkligen komplettera dem. Det är så irriterande när båda sidorna på pappret är lika fint. Hur skall jag kunna välja??? 

Och de fantastiska fina Badge buttons!! Äntligen fina på svenska. Älskart! Hoppas Sirap i Paris gör många många fler. Och gärna egna papper. Jag skulle köpa allt. Precis i min smak.

Så nu får jag väl börja planera om mina kommande projekt. För dessa underbara saker passar perfekt med mina kort från semestern förra året.