Slut på jullovet

Så var jullovet slut. 20 lediga dagar är över. Och det har varit så härligt. Eftersom det varit lite torftigt på bloggfronten under tiden, kanske någon undrar vad vi pysslat med.

Jag och kidsen började ledigheten med att gå på bio, "Hotell Transylvanien 2". Och vi avslutade med att idag se "Den gode dinosaurien". Däremellan var jag, Mr P och Knasbollen och såg Star Wars. Tre biobesök på 20 dagar är rätt bra jobbat.

Knäppgöken och jag var och såg Disney on ice i fredags. Hela familjen plus kompis har varit och bowlat. Och vi tog en familjetripp till Ullared.

Vi har firat svärmor och svåger, träffat kusin och farbror samt svägerska med familj. 

Och jag har läst. Bara det är en sensation. Att jag faktiskt satt still i soffan i timmar och bara läste. 

Så jag är rätt nöjd med vårt jullov och jag känner mej väldigt utvilad. Kan inte påstå att jag längtar till jobbet,  i morgon väntar vardagen igen. Kanske det blir skönt med rutiner men jag hade lätt kunna varit ledig ett bra tag till. Då vet man att ledigheten varit skön, när man inte hunnit tröttna.