Helgens scrappande

I helgen var det månadens höjdpunkt: Scrapmara i butiken Scrapbook etc i Göteborg. Jag hade förberett 13 uppslag med foton från sommarens underbara resa i Norrland. Och jag fick minsann gjort alla. Det trodde jag inte när jag åkte dit. Här kommer ett litet urval. 

Kvaliteten på fotona är nog inte den bästa, fotade med mobilen och med uppslagen kvar i plastfickorna, men så fick det bli idag. 







Och nu är det bara 83 kvar att göra i år för att nå mitt mål. Jag börjar redan ladda för nästa mara, full med energi och inspiration. 
#1 - - Catharina :

Kul med foton som man kan titta på även utan en dator. Old school så där men ingenting går upp mot riktiga foton. Det är allt någonting visst ändå :) Den resan som ni gjorde i Norrland tycker jag verkar helt fantastisk. Är bra sugen på att göra något liknande framöver så vi får väl se. Först dock två jobbresor till Vilnius, min lilla tripp till Köln ( Dusseldorf ) en ev vecka på Gran Canaria till hösten och Kuba om ett 1 år. Jösses vad många resor. Phuu, ett sånt i-landsproblem att försöka få in en till va, hahaaa:)