Veckans insta, lite sent

Missade visst att lägga ut veckans insta i går. Så här kommer den lite sent. 
 
Fotoutmaningen fortsätter även denna vecka. Denna veckan började den med #Påbordet och som en lycklig slump hade Knasbollen bakat en björnbärspaj, hemkunskap är bra. #tillsammans var temat på tisdagen och vad kan mer vara lämpligt att visa hur det ser ut hos oss, och säkert hos många andra. Man sitter tillsammans i soffan och ser på var sin platta. #påväggen hos oss hänger det många foton, mer om det i ett tidigare inlägg här i bloggen. Min favoritkaka heter Wienersnitt och finns på ett receptkort från Hemmets journal, säkert från 60-talet. Ett #minne från förr. I fredags lyste vårsolen #starkt genom mitt oerhört smutsiga fönster på jobbet. Att Melodifestivalen (äntligen) är slut, är väl ett #vårtecken om något. Äntligen kan man få kidsen i säng tidigt igen. På söndagen var uppdraget #intesist, och det var en lurig en. Hela dagen funderade jag och tänkte. Först när jag gick och la mej kom jag på att en screenshot på min morgonväckning fick visa det, jag är ju inte sist upp på morgonen i vårt hem. Inte så kreativt men ändå. 
 
Och mitt i allt har Knasbollen också slängt ihop lite chokladbollar. Som sagt. Hemkunskap är bra!