Veckans Insta

Måndag och dags för veckans Insta. Denna vecka har jag varit mer aktiv på Insta än på ett tag. Och allt beror på Fotoutmaningen Mars 2016. Så roligt och utmanande att göra egna tolkningar av Hanna Wendelbos utmaningar (gå in och kolla på @hannawendelbo och se hennes fina konto, underbart för en tapetnörd som jag). 
 
 
Vi började med en tolkning på #blått, vilket fick symboliseras av en blå mugg och en blå känsla i kroppen, som jag hade den dagen. Nyfiken var jag på onsdagen, #nyfiken på hur fotona jag beställt skall bli i mina album. En #trio tavlor och en trio personer låg i soffan och väntade på Mr P, som tyvärr fastnade i Köpenhamn över natten. Men sen hade han med sig godis med många #hörn och då var allt bra igen. På lördagen var jag ju på Scrapmara igen och arbetade med en #samling foton och papper. Söndagen handlade om #glädje vilket den lilla knäppisen fick visa på sitt jumpingkids-pass.
 
Och mitt i allt detta kreativa tolkande fick jag med en amaryllis, som konstigt nog nu blommar för tredje gången. En liten mirakelknöl minsann.