Hurra idag!

För sex år sen började jag blogga. Ok, jag är inte någon väldigt flitig bloggare, inte så mycket som jag önskat. Än har jag inte gett upp hoppet, tanken på att skriva något varje dag har inte försvunnit än.  
 
Så vad passar då bättre att dela med mej av mitt allra första blogginlägg (då hade jag bloggen på en annan bloggportal, så om någon är intresserad av att läsa mina inlägg kan ni tyvärr inte göra det). 
 

 Strumpor

Allmänt / tisdag 21:48 5 Apr

En vanlig konversation:

- Gör du, mamma?

- Hänger strumpor

- Pappas stumpo?

- Ja, pappas strumpor.

- Gör du, mamma?

- Hänger strumpor.

- Pappa stumpo?

- Ja, pappas strumpor

- Gör du, mamma?

- Hänger pappas strumpor.

- Pappas stumpo

Och så fortsätter en alldeles vanlig konversation med en tvååring, en alldeles vanlig dag….