Oktober

Sitter hos papps och känner mej lite varm, typ vallningar. Fast det är inte något konstigare än att jag har eldat lite för mycket i kaminen. Det är som om jag måste ta igen allt eldande när jag kommer hit. Hade R varit här, hade hon gått ut... 


Men här sitter jag nu med cider i glaset och njuter av livet. Och summerar oktober.

Den började med att jag nära svimmade hos gynekologen. Där fick jag ligga med armar och ben i vädret, fortfarande i tortyrstolen, i många minuter. Resten av den dagen (som också råkade vara min födelsedag) tillbringade jag i sängen och mådde skit. Så kan det gå.

Resten av månaden var jag förkyld. Just nu är det fjärde veckan och nu börjar jag ledsna. Saknar ork, energi och att träna.

Vi har firat min, knasbollen och B-svägerskans födelsedagar. Och jag har tillbringat en helg i en underbar nörd-bubbla. Den längtar jag tillbaka till, typ hela tiden. 

Och nu börjar november med mys hos papps, nästan som vanligt. Vi har varit hos mamma och brorsan och gjort fint. Pappas bil var på service, så vi hann med lite shopping och fika på Stenungstorg. Och lite bilkollande hos vår personlige bliman Glenn. Jäklar vad jag vill ha en XC60. Får spela Lotto idag så kanske vi har lite tur. 

Ha en riktigt skön helg. Och tänk lite extra på de nära och kära, som inte längre är med oss här.