Året var 1961

Jag har gjort en djupdykning i pappas fotogömmor och kollar igenom året 1961. Det var då pappa så ut så här.

Och mamma såg ut så här

Min faster och farbror så här

Och farmor och farfar såg ut så här. 

Det finaste stället jag vet, såg ut så här innan det nya huset byggdes.

Nu har jag den luriga uppgiften framför mej, att få ihop alla foton till ett album. För ingen blir ju glad av en massa foton i en låda. Problemet är bara att det var rätt klurigt att få ihop rätt papper till fotona. Med färgfoton har man just färger att gå efter, för att få till det. Men med svartvitt var det lite klurigt. Fast en utmaning är ju bara kul och det växer man av. Så det blir nog bra det med. 


Så småningom kanske fotona visas upp här på bloggen. Men alldeles säkert kan ni se dem på min Instagram @fruhallonapelsin. Om några veckor, när de är klara förstås.