Älskade dusch

Finns det något mer underbart än att duscha. Jag fattar inte grejen med att bada i badkar. Så trist och svettigt. Men duscha, det kan jag göra länge. I min första lägenhet kunde jag stå i duschen och kolla på TV! Vilken lyx!
 
Jag förgyller dagens inlägg med en favoritdekoration i granen. För visst behöver alla granar en turkos elefant med guld! 
 
 
Dagens julande har mest bestått i att handla inför julen. I år latade vi oss och beställde på ICA som vi sen hämtade upp. Lyxigt det med. Fast jag är inte världsbäst på att skriva inköpslistor eller komma ihåg saker vi behöver, så jag har redan kommit på flera saker som vi glömt. Så kan det gå. Tur att det är flera dagar kvar till jul. 
 
Ett osammanhängande inlägg toppas med Just D:s jultrudelutt. Hittade ingen liveversion så ni får hålla tillgodo med ett klipp från det svenskaste vi har: Bingolottos uppesittarkväll. Vi ses i morgon!