Bästa jullåten?

Det luktar pepparkaka i hela huset. Gjorde en omgång pepparkaksgrottor. Så gott. Ser på Jul med Ernst på TV medan jag funderar på om jag ska baka något mer. Så idag har jag julat lite här i förorten. Älskart, som Ernst skulle sagt.
 
 
Eftersom förra julen går till historien som den pissigaste nånsin. Med en pappa som bokstavligen svävade mellan liv och död. Då kom julen i skymundan när jag tillbringade all min tid på Kungälvs sjukhus. Ja, då har man ju en jäkla massa jul att ta igen. Speciellt om man är en julälskare som jag. 
 
Dagens julsång platsar på listan över Bästa Jullåten Ever! Med min stora stora favorit George Michael. Last Christmas! Läste att man nu gör en film med utgångspunkt från den låten. Ska tydligen vara i klass med Love Actually. Nästa år får vi se. Än så länge får vi njuta av originalvideon. Njut!