Luciafirande

Fick ni se något luciatåg idag? Jag fick se ett klipp från våra duktiga 3:or som lussade på skolan, that's it! Själv satt jag utanför Unilabs röntgenmaskin som lämpligt nog gick sönder lagom tills jag skulle dit. Lite trist att inte få se något men så är det ibland. 
 
Annars har jag mest börjat få lite panik. Jag har varit ute i så god tid med julklappar och har gömt dem på olika bra ställen. Nu är problemet att jag inte riktigt minns varesig vad jag köpt, till vem eller var jag gömt dem. Lite frustrerande. Vem vet, det kanske hittas några klappar i mars på oväntade ställen. 
 
 
 
 
Den lilla knäppgöken hade uppvisning på sin gymnastik. Jag är så imponerad av kidsen, vad de har lärt sig under året. På tävlingar ser man bara det de är säkra på, så vi ser inte alla försök på volter och sånt som är kul. Många stolta föräldrar satt och filmade sina barn. 
 
Något direkt julande har inte hunnits med idag, mer än att se på Ernst på TV och äta pepparkakor, som jag gör nu. Men det är ju gott nog, det med. 
 
Så här när det är lucia måste ju även en liten pralin som min blogg ha en lucia. En lucia med långt lockigt ljust hår. Vad kan gå fel liksom? Så jag ger er: Twisted Sister! Så blir mina hårdrockar-läsare också nöjda! Bring it on, guys!