På hala vägar i skogen

Idag var vi på julmys hos min chef. Hon bor långt ute i ingemansland, utanför Skepplanda. På vägarna var det blankis och jag var rätt skakis när vi inte fick fäste. Men fram kom vi och julmat åt vi. Vi lekte julklappslek (jag vann minsann 4 fina ölglas) och vi hade lite seriöst möte också. Sen halkade vi hemåt. Snacka om att vara glad när vi kom fram till 45:an. 
 
Här hemma har jag blixtskapat årets julkort. Några till knasbollens pedagoger och resten till några i vänkretsen. De allra flesta får klara sig utan i år. Med vanligt porto ska de gå fram i veckan har Postnord lovat. 
 
 
 
Jag förstår att ni undrar vilken liten stump som ska förgylla er kväll idag. Jo, jag tror att jag kör på en modern låt. Men en av mina absoluta favoriter, hon är snygg, kaxig, sjunger bra, älskar hennes stil. Ja, hon är min favorit - Gwen Stefani. Här är hon tillsammans med sin pojkvän Blake Shelton.