Bokrean

Jag älskade bokrean förr, ställde klockan och var på plats kl 6 när dörrarna öppnade. Bäst var förstås när jag jobbade i en bokhandel. Att plocka upp reaböckerna och få välja ut godbitarna först. Jag älskade att jobba i bokhandeln året om, böcker har alltid varit min favorit.

Men bokrean är inte samma sak längre så jag har tappat sugen lite. I år köpte jag bara några stycken. 


Och denna! Åh, vad jag längtar till att läsa och frossa i allt vad denna snygging gjort. Han var nog bland det snyggaste jag visste, där på 80-talet. Han och Jon Bon Jovi. 


Och till sist lite giraffnyheter, om nån nu skulle undra hur det går för April the giraffe. Har hon fått nån unge än, kanske nån undrar. Nix, är svaret. Inte ett skit har hänt. Jo, förresten, idag ligger hon ner.... Och en skötare kom in och städade lite. Fortsättning följer.