I'm back! Fast i ny version

Ny bloggadress och en alldeles ny blogg! Borta är Pias Pärlor och in kommer Pias Praliner.
 
Och tack Amelia, för att jag fick en nystart i mitt bloggande. För om inte Amelia hade lagt ner sin öppna blogg, hade mitt bloggande nog tynat bort. Hur mycket jag än ville blogga blev det liksom inte av. Jag hade kört fast. Men nu minsann, nu är det nya tag!
 
Att den råkar heta Pias Praliner kom jag på av en tillfällighet, trodde jag. Jag funderade ett tag på att jag skulle göra något nytt och så kom namnet till mej, bara så där. Fast idag när jag surfade runt bland bloggar, upptäckte jag varför namnet kändes så bra och bekant. Pernilla Wahlgren har ju precis släppt en ny kokbok som heter Pernillas Praliner…. Hmm, konstigt att jag inte kände igen koplingen. Speciellt eftersom just Pernilla Wahlgrens blogg är en av de jag följer dagligen och önskade hennes nya kokbok när jag fyllde år. Jaja, det är inte alltid lätt att hänga med….Pernilla får se namnet på denna blogg som ett resultat av allt bloggläsandet av hennes öden och äventyr, som en liten inspiration.  
 
Denna blogg skall bara vara glad och glättig. Nästan bara i alla fall. Bara så att ni vet!