Dagens lilla pralin

Jag förstår att spänningen är olidlig: vilken blir dagens hyllning till min favorithögtid? Jag har funderat på detta hela dagen. Nej, nu hittade jag på. Jag har faktiskt jobbat idag och haft en dag som präglats av en dag med lite klantigheter. Som att kommentera lite till Mr P i, vad jag trodde var vår egna lilla chattråd, men det visade sig vara en chattråd till Innebandyn för Knasbollen. Det var kanske inte riktigt en chat som föräldrar till kompisar skulle veta (det handlade bland annat om toyboys...). Men det kan jag bjuda på idag. Jag har också råkat loggas ut från Facebook (jag och stora delar av Europa tydligen) och då råkat glömma mitt lösenord. Det löste sig först 5 timmar senare. 
 
Dagens julighet var det lite mindre med. Det får bli en bild från gårdagens pepparkaksbygge. Jag har faktiskt satt ner en tomte i skorstenarna, så lite har jag julat idag. Nya tag i morgon. 
 
 
 
Så till dagens höjdpunkt. Och jag känner att vi klämmer i med en liten showpingla, med plymer och paljetter, med fluff i överflöd. Med en av mina favoritpoptjejer: Kylie Minogue! Och på köpet får ni en glimt av en av mina favoritkomiker: Jack Whitehall. Självklart sjunger Kylie en av mina favoritjullåtar också. Så idag blir det show för hela slanten. Höj volymen, njut och ta ett litet danssteg medan ni sjunger med. Det ska jag göra.