Dan före dan

Så härligt att vara ledig och sova hur länge man vill. Och vakna kl 6... Men jag låg kvar en stund och gick upp halv åtta. En rätt slapp förmiddag där jag fick gjort en pepparkaksfudge och en ny omgång knäck. Knäcken dunstar bort här hemma tydligen. Lunchen blev slapp, Thaimat från restaurangen. 
 
Sen gjorde det vi alltid gör nån av dagarna innan jul. Vi skiter i allt och åker på bio. Knasbollen stannade hemma, han var lite hängig och ville hellre vila (läs spela Fortnite). Men vi andra åkte in till Kungsbacka och såg Fantastiska vidunder - Grindewalds brott. Jag är ju en Harry Potter-älskare av rang, så jag gillade den, som väntat Knäppisen gillade den också. Sen gick vi genom Kungsbacka som är så vackert med alla lampor som lyser. 
 
 
Nu sitter jag här med ett glas bubbel och väntar på att middagen ska bli klar. Sen blir det mys i soffan resten av kvällen. Jo, förresten, jag fick göra en ny omgång knäck när jag kom hem. Som jag sa, den dunstar bort här hemma.... 
 
 
 
Dagens julvisa var tänkt att vara en vacker och stämningsfull en, med favoriten Peter Jöback. Men på väg hem från bion satte vi på roliga julsånger och fulsjöng, så det vår bli en med allas vår Banan istället. Mycket nöje!