Välkommen hem till hösten!

Igår landade vi i kylan. Vi åkte från Lefkas där det var 32 grader kl 10, dagen innan hade vi 37. Här är det knappt 20... Jag har strumpor och byxor på mej och den varma sköna semestern känns oerhört långt borta. 

Lefkas var en fantastiskt trevlig ö, en av få öar som vi alla känner att vi vill åka tillbaka till snart. Massor att upptäcka. Vi hann med långt ifrån allt.

Det enda negativa med resan är att jag fick lock för öronen, ett har släppt med det andra är jag halvdöv på. Så jobbigt. Får väl snart gå till vårdcentralen. 

Med en semesterdag kvar innan vardagen börjar på torsdag, känns det rätt segt. Den här semestern gick fort och vi hann inget av det vi planerat. Men det får vi väl hinna med senare. Och hösten blir spännande med nya intressanta uppdrag. 

Men jag längtar ändå tillbaka. Till värmen, solen och lata dagar med min familj. Jag älskar min familj!