Dags för kris?

Nästa år fyller det stora jämna talet. The big 50. Och jag börjar fundera på om det är dags för kris kanske. Vet bara inte hur jag ska krisa. 


Kanske jag ska skaffa skägg? Vet inte hur det ska gå till, men det kan man ju lösa kanske. 


Eller kanske skaffa nya glasögon och börja med ett trendigt hårband? 


Ska jag börja med hatt? 


Eller kanske en sån här?


Tatuering? Raka håret? Byta jobb? Jag har ju aldrig haft en ålderskris, så det är svårt att veta hur man ska göra. Får fundera lite till. 

Och fundera lite hur det ska firas. För fira, det ska jag göra rejält. Det känns lite roligare att tänka på. Om jag slutar tänka på kris kanske det dyker upp en. Vi får se. 
#1 - - Anonym:

Röstar på en tatuering!

#2 - - Anonym:

Ingen kris här än i alla fall , har ju varit 50 i 2 månader😂😂😂
Fira låter ju roligare🎉🥂🎉