Jag ❤ Ystad

Ni vet känslan av att vara helt på rätt ställe, när man känner att här trivs jag och här kan jag stanna länge. En sån känsla fick jag av Ystad. Så mysig liten stad. Trots att vädret inte hjälpte till, är känslan ändå att hit vill jag komma många gånger. 

Gränderna och gågatan, torget och närheten till havet. Jag älskade det! 




Det är så mysigt att gå runt och se vilken fin liten gränd som finns där. Eller vilket roligt gatunamn som dyker upp. 



Ystad, och Österlen med Kivik, Kåseberga och alla andra fina ställen, är verkligen något vi kommer att komma tillbaka till många gånger. 

Och det lilla hotellet vi hittade, var en liten pärla. I ett hus från 1700-talet mitt i centrala delen av stan, 5 minuter från hamnen, kunde det inte vara bättre. Litet, mysigt och lite udda, passar oss perfekt. Rummet var supermysigt där till och med jag fick böja mej för att komma in genom ytterdörren. Vi glömde ta kort på rummet, men innergården var jättefin. 


Nästan så att jag är sugen på att köpa ett litey hus där, i en gränd. Även om mitt bohuslänska hjärta inte gillar det. 
#1 - - Catharina:

Älskar också trakterna där omkring. Så ljuvligt vackert och mysigt!

#2 - - Catharina:

Älskar också trakterna där omkring. Så ljuvligt vackert och mysigt!

#3 - - Catharina:

Älskar också trakterna där omkring. Så ljuvligt vackert och mysigt!

#4 - - Catharina:

Älskar också trakterna där omkring. Så ljuvligt vackert och mysigt!

#5 - - Catharina:

Älskar också trakterna där omkring. Så ljuvligt vackert och mysigt!

#6 - - Catharina:

Älskar också trakterna där omkring. Så ljuvligt vackert och mysigt!

#7 - - Catharina:

Älskar också trakterna där omkring. Så ljuvligt vackert och mysigt!

#8 - - Catharina:

Älskar också trakterna där omkring. Så ljuvligt vackert och mysigt!

#9 - - Catharina:

Älskar också trakterna där omkring. Så ljuvligt vackert och mysigt!

#10 - - Catharina:

Älskar också trakterna där omkring. Så ljuvligt vackert och mysigt!

#11 - - Catharina:

Ooops, vad många det blev😂😂😂