Inget skoj alls

Tittar in här för att säga hej. Jag har inte bloggat på länge mest för att jag inte har nåt skoj alls att skriva om. 

Den här semestern är inte som andra år. Jag jobbade under värmeböljan och när semestern började blev vädret sämre. Veckan som gick var det ju tre varma dagar, två av dem åkte jag och ett eller två barn till stranden men annars har vi varit hemma. Mr P började semestern i fredags och då försvann värmen. 

Av olika skäl har vi inte hunnit vara på Tjörn och det ser mörkt ut att hinna med. Och en sommar utan Tjörn gör mig rätt låg. Tur att vi har en resa till Grekland att se fram emot. Men när vi kommer hem är semestern slut. Du hör ju hur himla positiv jag är idag. 


Jag kom in i läsandet men sen började jag på en bok som var lite seg i början, så då kom jag av mig. Jag virkar en hel del och har på nåt på TV:n men jag känner att jag börjar ledsna. Orken att ta tag i nåt annat finns inte. 

Nej, jag har ju bestämt mig för att inte gnälla här i bloggen så bäst att jag slutar innan det går överstyr. Ha det gott och så tittar jag in här när humöret är bättre och jag har nåt kul att skriva om.