Helgens scrappande

I helgen har jag varit ensam hemma. I alla fall nästan. Hemma, menar jag. Mr P åkte till Österrike med polare A. Så natten fredag/lördag var jag chaufför till Landvetter. Kidsen har varit hos farmor och farfar hela helgen. Nästan i alla fall. Knäppisen skulle på kalas, så jag fick vara taxi, fram och tillbaka några gånger till farmor och farfar. 

Men utöver det har jag varit hemma för mej själv. Förutom att vila, fick jag scrappat lite igen. Det var alltför länge sen nu. Mitt nyårslöfte är att göra minst 100 uppslag och kort. Så det gäller att ligga på lite, ligger lite efter. Som vanligt har jag suttit några dagar och tänkt och planerat hur det skall se ut. Man sparar värdefull tid på det, när man blir lite scrapnödig. 

Jag fortsätter med foton från när jag var liten. Att jobba med 8"x8" är roligt, för det går fort. Men jag började med ett kort till Knäppisens kompis. Fast det var rätt simpelt, så det tror jag inte kan ingå i mitt mål. 


4 gjorda, 96 kvar.