Så jäkla onödigt

Jag älskar Brio-godisar. Det är min absoluta favorit av allt godis, som inte är choklad.
 
 
För tre år sen åt jag glatt några Brio och så hörde jag ett kraschande. En tand hade gått sönder av godiset. Sen åt jag inte Brio på ett tag, men allt eftersom tiden gick började jag äta igen. Och i torsdags åt jag några och så hände det igen. Tandjävlen gick sönder igen. Samma tand på samma godis! Tandläkaren tyckte det var riktigt kul att samma sak hände igen. 
 
Och när jag låg där och blev borrad i fick jag ett behov av att svälja, ni vet hur det är när man ligger där med munnen full med händer och mojänger. Och precis när jag sväljer, trycks ju tungan upp och precis då sätter hon igång borren (eller slipmojängen eller vad det nu var). Jäklar vad ont det gjorde! Ett stort sår på tungan som gör jätteont nu när bedövningen släppt. Så nu sitter jag här med en sårig tunga också. Tycker hemskt synd om mej själv. Och inte kan jag äta mitt favoritgodis mer. Tror att jag aldrig mer får äta detta goda godis. Kanske om jag drar ut tanden först....