Dagens ungdomar...

Dottern fyllde 15 på påsk och hennes fina vänner planerade en överrskningsfest igår. Basgänget har hängt i hop i många år och är så himla fina. De kom tidigt och pyntade i vardagsrummet. Några av grabbarna hade t o m kostym, sån härlig ansträngning (Och där gick jag omkring i sunkiga myskläder och kände mig underklädd.)

Jag, Mr P och vår lilla vovsing Leia (japp, vi har skaffat hund, mer om det i ett annat inlägg) fick hålla till i vårt sovrum. Så blir det när man bor i ett litet radhus. Leia blev uppvisad och beundrad av alla men mest låg hon utslagen mellan oss. Inte lätt att vara valp. 

Hur som helst var ungdomarna så bra! Som mest var det nog 20 som hade kul och stojade. Ljudvolymen var hög men inte så farligt egentligen. Jag och Mr P gick upp till övervåningen, där festen var, emellanåt för att ha lite koll. Men det behövdes inte. När klockan närmade sig 22 sänkte de musiken, eftersom grannarna jobbade idag. Och när klockan var 23 gick alla hem och lämnade ett städat hus efter sig! 

Vilka ungdomar det är! Planera och fixa för att fira Dottern och sen lämna ett städat hus efter sig på utsatt tid. Så dagens ungdomar är faktiskt förbaskat bra, i alla fall de som var hos oss i går (särskilt basgänget). Sträck på er föräldrar vars barn fixade detta, ni har jäkligt bra ungdomar! 

Jag missade att fota igår så det får bli en bild på den lilla lilla söta doggen vi har.