Jag gör något!

Detta inlägg kommer inte att handla om viktiga Musikhjälpen som precis satt igång eller fantastiska Matkassen på Facebook. Detta handlar om att hjälpa de barn i Göteborg som har det svårt, så att de får uppleva en sån jul som alla barn förtjänar att få.

I morse var jag på Hotel Gothia Tower och lämnade julklappar. Några julklappar som jag hoppas kan glädja några barn och tonåringar. För det är ju viktigt att även tonåringarna får nån julklapp tycker jag.

Så hjälp du också! Det behöver inte vara så svårt. Köp några biobiljetter och slå in. För just biobesök är ju något som man inte kan göra, när man inte ens har pengar till mat. Fram till den 15 december står släden i receptionen på hotellet. Sen kommer Räddningsmissionen och delar ut dem.

Julen är ju glädjens tid, så om mina julklappar kan glädja barn och tonåringar kommer jag vara nöjd på julafton.





#1 - - Catharina:

Bra där! Sånt borde fler göra oftare. Själv visste jag inte om det och nu hinner jag inte tills i morgon men det finns annat att göra. Ska i alla fall skänka en slant till Musikhjälpen till exempel!!!Ha en fin lördag. Kram kram