Bloggkärlek

Som ni vet älskar jag att baka och det är många bakbloggar jag följer. En av mina inspirationsbloggar är Sockerrus. Och fantastiska Lisa var en av deltagarna i Dessertmästarna som nu går på Kanal 5. Nu blev det ju inte riktigt som Lisa eller vi följare hade hoppats (även mina barn fick vara vakna lite längre för att hålla tummarna) men vad gör det, när man gör så underbara tårtor.  
 
Sockerrus-Lisa har också startat en utmaning om att sprida lite Blog-love istället för alla elaka kommentarer som många bloggare får. Jag har tidigare skrivit om detta här. För visst behövs det så lite egentligen för att göra någon glad. Och glad blev jag idag, när jag gick in på Sockerrus och ser att min lilla blogg blivit uppmärksammad och länkad till.
 
Så även om ni inte har någon blogg, sprid lite positiva vibbar och varför inte lite kärlek. Det är ju ändå fredag!