Tankar i omklädningsrummet del 2

Så sitter jag här igen, i omklädningsrummet när lilla E är på gympa. Denna gång har vi ljus och till och med lite värme. Inte illa det. Några föräldrar pratar faktiskt med varandra men de flesta sitter och läser eller kollar sina telefoner.

Idag tänker jag på Halloween. W fyller år precis vid Halloween, så det blir ju nästan alltid Halloween-tema på hans kalas. I år skall det bli fest och hela klassen blir bjuden. Man fyller ju bara 7 år en gång. Plus några andra kompisar. Lokal skall hyras och lekledare kallas in.

Vi skall göra egna inbjudningskort med hjälp av min kära Big Shot. Det skall bli så kul att pyssla med W. Klä ut oss skall vi göra, kanske inte Mr P men jag, barnen och lekledaren kanske (som ännu inte vet om våra planer...).

Lite sånt sitter jag och funderar på här i omklädningsrummet idag.