Nya skor

Jag har gett upp mot vintern och skoproblemet. Mina gamla fulskor är numera utbytta mot en modernare variant. Rätt fula men betydligt mindre klumpiga. Droppen var nämligen i måndags när jag var så trött i benen att jag inte orkade lyfta på fötterna i en trappa, utan ramlade. Men eftersom jag, av nån anledning, blir förbaskat snål när det kommer till vinterskor fick det bli ett reaköp.

När jag gick där i skoaffären drogs blicken till alla fina skor med klackar. Klart roligare än trista ordentliga varma pjuks. Och självklart kom ett par såna snyggingar med hem också. När snön försvinner åker dessa snyggingar på foten.



#1 - - corleonia:

Samma här, vinterskor är tråkigt att köpa men nödvändigt tyvärr. Jag har letat efter andra skor men det är fortfarande mina Reebook som får fungera ett tag till. Hittade snygga stövlar med klack och detaljer på skaften, men snålheten tog över och 1500 kr på rea, så nej tack! Bara att vänta lite till så det blir nog inga nu heller :D