Veckans favoriter

Eller kanske sommarens favoriter. Musik som gör mej glad just nu i alla fall. 
 
Justin Timberlake "Can't stop the feeling!" kan man ju inte bli annat än glad av. Jag sitter och smådansar på kontoret eller tåget och får bita mej i tungan för att inte sjunga högt. På jobbet kan det hända att jag råkar sjunga lite. Som avslutning på sommarens spinning/styrka-pass hade vi denna som avslutning där vi dansade till. Annorlunda och kul avslutning. 
 
 
DNCE "Cake by the ocean", jäklar vilken bra låt. Svårt att sitta still och inte sjunga med. Så oftast skiter jag i det och dansar med. 
 
 
Olly Murs, söta Olly, man blir så glad av Olly. "Wrapped up", "Did you miss me?", "Stick with me", "Sacrifice", listan med Olly-låtar jag blir av glad kan göras lång. Jag kollar mycket på BBC och där finns det en talk show som heter The Graham Norton show och när Olly är gäst där vet man att det blir många skratt. 
 
 
 
I sommar har jag också återupptäckt Scissor Sisters. "I don't fel like dancin' " är lika bra som när den kom. 
 
Tja, det är lite av mina sommarfavoriter i år. Har ni haft några sommarfavoriter?