Sååå trist

Varning, för här kommer ett gnällinlägg.

På semestern skall man göra saker. Ut och upptäcka världen. Njuta av solen. Umgås och ha trevligt. Vara hemma med ett korsord kan man ju vara resten av året.

Nu har vi varit hemma i fem (!) dagar och jag klättrar på väggarna. Familjen var iväg på fotboll men jag låg hemma med förkylning. Det enda jag gjort dessa dagar var en tur till ICA Maxi. Ni fattar hur trist det är.

Förkylningen är klart bättre men orken saknas för att börja med något. Kanske jag orkar mej ut på en träningsrunda i morgon. För nåt måste jag göra. Annars spricker jag nog.

Lite vin på kylning piggar väl upp lite, men rastlösheten kryper i kroppen. Måste göra nåt!! Men det enda är väl att fortsätta lösa det förbaskade korsordet och känna att jag kanske missar den sista soliga dagen...