Wahlgrens värld

Jag har en kompis som tycker att jag ibland är lika klämkäck som Linda Bengtzing. Men nu när Wahlgrens värld går på TV, inser jag att Catharina har haft fel i alla dessa år. Det är ju Pernilla Wahlgren jag är lik!

Inte kunde jag tro att min igenkänningsfaktor kunde vara så hög, som den är när jag ser på Wahlgrens värld. Flera gånger under programmen säger jag högt: "Det där är ju jag!" och "Precis så gör ju jag!". Och Mr P håller med. Vi har konstaterat att det är tur att jag har mitt jobb, som tvingar mej att vara strukturerad, annars hade vi varit ännu mer lika, jag och Pernilla. Vi är lika med att vi inte gillar att träna, att vi är lite röriga, ja på så många olika sätt att det är riktigt kul.

Nu hör det ju till saken att jag faktiskt gillat Pernilla i alla år, så det är inte så illa att känna sig lik henne. Å andra sidan har jag också alltid gillat Linda, så det har gått bra det med (men hon är otroligt vältränad). Men kom ihåg, Catharina, att det är Pernilla Wahlgren jag är lik!

(Bilden är lånad från Pernilla Wahlgrens Instagram)

#1 - - Catharina:

Haha, det här inlägget ser jag först nu. Gillar egentligen inte Pernilla något vidare. Tycker faktiskt att hon är just alldeles för klämkäck :) Men hon är faktiskt bättre än Linda Bengtzing när jag tänker efter så.... Bra att vi bytt upp dig till Wahlgrenskan ändå. Pöss på dig!