Ni vet när....

....man ligger innan man skall somna och kollar runt på Instagram och råkar shoppa lite. Det är ungefär samma känsla som när man shoppar lite för mycket när man har fått i sig lite bubblor. Man lägger ner telefonen och tänker: behöver jag verkligen detta. 
\n
 
\n
Men i detta fallet behövde jag verkligen det jag klickade hem. Och idag hämtade jag hem mitt paket. 
\n
 
\n
\n
\n
 
\n
\n
\n
 
\n
Det är ju faktiskt vår nu och dags för rosé och bubblor på altanen med släkt och vänner. Och köpte man tre flaskor fick man med en rosa trälåda! Det går ju inte att säga nej till. Frågan är bara vad jag skall ha den till, jag hade en tanke men jag vet inte riktigt. Får fundera lite. 
\n
 
\n
Bakom märket  P.Lex finns bl a Petter (rapparen ni vet). Har smakat på deras Prosecco tidigare och den var riktigt god. Skall bli spännande att smaka denna, en torr Spumante är ju alltid gott. Hoppas den är god, nu när jag har tre flaskor. Jag har börjat följa många vinleverantörer på Instagram och får en massa spännande information på mail. Det är så kul. Kanske jag börjar lära mej dricka rödvin också, så småningom. Och så följer jag Mousserande.se. En privatpersom som lägger ut recentioner på olika typer av bubblor. Kolla in på både webb och Insta för tips på bra bubblor. 
\n
 
\n
I helgen skall jag fixa till altanerna och balkongen, så att det blir mysigt. Och sen kör vi igång med utomhus-bubbelsäsongen! Det är ju vår och livet går i rosa. 
\n
 
\n
\n
\n
 
\n
\n
 
\n
 
\n
\n